ניהול נכסים ורכוש במהלך גירושין

ניהול גירושין הוא תהליך מורכב. ניהול הנכסים של צד אחד לגירושין הוא משימה מסובכת, ועלול להיות כרוך בכמה צעדים. הצעד הראשון הוא לבסס סמכות של עורך דין. המסמכים האלה נותנים למישהו אחר את הכוח לקבל החלטות בשבילך, אם אתה לא מסוגל לעשות זאת בעצמך. שני סמכויות של עורך דין צריך להיות מוענק לך, אחד לעניינים כספיים, ואחד לבריאות. על בן הזוג לשעבר לשלול את כל סמכויות עורך הדין, כמו גם כל מה שניתן לו או לה.

לפני שתתחיל בתהליך הגירושין, שקול אם ברצונך למכור רכוש כלשהו לבן הזוג. זוהי החלטה קשה שתדרוש הוצאות כספיות משמעותיות ממך ומאשתך. בנוסף, אתה צריך לשקול את העלויות המתמשכות של רכוש, כמו ביטוח ומיסי רכוש. סחר חליפין הוא אפשרות נפוצה נוספת, אבל חשוב שתדע את שווי הנכסים שלך לפני שתתחיל בתהליך.

אתה צריך לעבור על תוכנית העיזבון שלך לפני שאתה מתחיל בתהליך הגירושין. תוכנית העיזבון שלך צריכה לציין כמה מהרכוש שלך יעבור לבן הזוג ששרד. כדאי שתכלול גם הגבלות בנוגע לירושה. תוכנית עיזבון שהוכנה כראוי תעזור להבטיח שהירושה שלך תעבור למוטבים המיועדים לך. ואם אתם מתגרשים, חשוב להגן על הכספים שלכם לפני שמתחיל תהליך הגירושין. עורך הדין שלך צריך גם לייעץ לך איך לחלק רכוש ונכסים כך שאין קרבות משפטיים מיותרים.

ברגע שהחלטת להתגרש, חשוב לעקוב אחר כל המסמכים שלך. הרצון שלך, ייפוי כוח רפואי, וכוח של ייפוי כוח יהיו חיוניים בתהליך זה. אולי תרצה גם לעדכן פוליסות ביטוח או אמון. אמון בצרכים מיוחדים, למשל, יכול לשמש לטיפול בבן משפחה במקרה של מותך. בקרוב-להיות-לשעבר שלך אולי יש רעיונות שונים על מי צריך לקבל מה רכוש.

בית המשפט יחלק את הנכסים בגירושין. ייתכן שכל נכס מחולק במקרים מסוימים. לפעמים, הנכסים אינם מחולקים שווה בשווה. בית המשפט ישקול גורמים רבים כאשר יחליט כיצד לחלק את הרכוש שלך. אתה יכול גם לבקש מתווך או בורר שיעזור לך עם החלוקה. זו הדרך הטובה ביותר עבורך להימנע מעימות על החטיבה. יש לחתום על הסכם כתוב שמתאר את הכוונות שלך.

הנדל "ן שלך הוא נכס משמעותי שיחולק בגירושין. תצטרך לנהל הכנסה מהשכרה במהלך התהליך הזה. אם אתה מופרד, ייתכן שתוכל לקבוע סידור זמני כדי להבטיח שתהליך החלוקה השוויוני יתנהל בצורה חלקה. לחלופין, אתה יכול לשים את ההכנסה מהשכרה שלך בחשבון נאמנות, מה שאומר שהכספים מוחזקים בצד שלישי ללא משוא פנים עד תום הליכי ההפצה.

במהלך גירושין, חלוקת רכוש בגירושין והחובות היא חלק חיוני בתהליך. בתי המשפט יחלקו רכוש משפחתי בשתי דרכים המבוססות על נכסיו של כל אחד מבני הזוג. חלק מהנכסים ניתנים לחיסול, או לפירוק מוחלט, ואילו אחרים מחולקים לשניים. למשל, ייתכן שהבית שייך לבעל, ואילו הבית שייך לאשה. הנכס יחולק שווה בשווה. הצדדים יגיעו להסכמה על הסכם טרום נישואים.

אם יש לך רכוש להשכרה, תצטרך להתמודד עם זה במהלך הליך הגירושין. בני הזוג עשויים להסכים להסכם זמני על מנת להפוך את תהליך החלוקה השוויוני לחלק יותר. ללא קשר לתוצאה הסופית, הסכם טרום נישואין יכול לעזור להפוך את התהליך לחלק ככל האפשר. במקרים כאלה יש להגן על הרכוש מפני כל נזק כלכלי. חשוב גם להיות מודע לזכויות המשפטיות של בעל הבית שלך.

חלוקת הנכסים והתחייבויות היא ההיבט החשוב ביותר בגירושין. יש לפעול על ־ פי ההוראות הבלתי ניתנות לביטול, כגון רצונך. חשוב שהסכם הגירושין שלך יזהה בבירור מי יירש את הרכוש שלך. יש לקיים את ההסכם עם בן הזוג. גירושין הם חוקיים ודורשים הסכם ממון. אם בני הזוג אינם מסוגלים להסכים, יאכפו בתי המשפט את צו הנישואין הקודם.