כיצד פועלת התורה הרווחת בנישואין

אם אתה כבר חי עם בן זוג במשותף לזמן ורוצה להתחתן, זה חשוב להבין את היסודות של נישואים משותפים. סוג זה של נישואין ידוע גם בשם ”נישואין לא ־ פורמליים” או ”נישואין של הרגל ומוניטין”. בקיצור, זו מסגרת חוקית שלפיה בני זוג נחשבים כנשואים ללא צורך בשום עניין פורמלי. נישואים מסוג זה, אף שאינם רשומים, אינם בטלים.

בעוד שמערכות יחסים של החוק המשותף הן בדרך כלל קשות יותר לפירוק מאשר נשואים, הם עדיין יכולים לגרום לגירושין. באפשרותך גם להגיש בקשה לתמיכה בבן זוג אם אתה ושותף החוק המשותף שלך רוצים להפריד. לא אחת יהיה עליך להוכיח שיחסיך יציבים ואמיתיים כדי להיפרד באופן חוקי. אם אתה ובן זוגך הפשוט חיים בנפרד, ייתכן שאתה עדיין זכאי לתמיכת בן זוגך. זאת משום שניכם כבר לא חיים יחד, ואתה צריך לקבוע מרחק סביר כדי לצאת.

אם אתה ושותף החוק המשותף שלך מחליטים לסיים את מערכת היחסים, אתה חייב להוכיח שזה חוקי. אתה יכול לספק ראיות לכך על ידי הגשת הצהרה סטטוטורית. בנוסף, באפשרותך להגיש מידע נוסף, כגון תמונות מטיולים, טקסטים, חילופי דוא "ל, הודעות מיידיות, קבלות ומסמכים אחרים המוכיחים שמערכת היחסים שלכם אמיתית. אם אתה נאלץ להתגרש עקב נסיבות בלתי נמנעות, כגון הריון או פרידה לא ־ מתוכננים, ייתכן שאתה זכאי לתמיכת בן הזוג.

במקרים מסוימים, השותף המשותף שלך לא יוכל לדרוש את חלקם בנכסים שלך. למרות שאתה יכול לטעון נגדם זה קשה. עליך להוכיח שאתה זכאי לקבל את היתרונות שבנישואין אם בן זוגך החוקי רוצה להגיש תביעה. אתה צריך לעשות צוואה שם בן הזוג המשותף שלך כבעלים המשותף שלך.

אם אתה והשותף הפשוט שלך נפרדו, אתה עדיין יכול להגיש בקשה לתמיכה בבן זוג, אבל הראיות של הפרידה שלך לא יכולות להיות טובות. אתה יכול גם להיות זכאי לסיוע לבן זוג אם אתה נשוי או משתף פעולה עם אדם אחר. הצהרה סטטוטורית תידרש כדי להוכיח שמערכת היחסים שלכם אמיתית. אתה חייב גם להיות מסוגל להראות הוכחה שאתה מתכוון להישאר יחד עם בן הזוג של החוק המשותף שלך.

אתה לא צריך להגיש בקשה לגירושין אם אתה לא נשוי באופן חוקי. בתי המשפט לא יאשרו את הפעולה אלא אם כן אתה והשותף המשותף שלך גרושים. אם אתה גרוש, אתה צריך לנקוט פעולה נגד השותף שלך לשעבר. אתה צריך לשקול איך הפעולות שלך ישפיעו על הנכסים של השותף שלך. שניכם ירוויחו מביקוש לתמיכה בבן זוג. בעוד אתה צריך להיות מודע להבדלים בין בן זוג במשפטים ואדם נשוי, אתה צריך לדעת את ההשלכות המשפטיות וההשלכות של כל אחד.

צוואה היא רעיון טוב אם אתה והשותף שלך ביחד כבר זמן מה. זה יאפשר לך לקבוע איזה נכס יועבר לשותף המשותף שלך כאשר אתה עובר משם. בנוסף לילדים שלך, שותף מן השורה יקבל גם חצי מהנכסים שלך. אבל במקרה שאתה לא יכול לעשות את זה, בית המשפט לא יוכל לנקוט שום פעולה. חשוב שהשותף שלך יירש את כל הנכסים.

שותפים למשפטים משותפים לא חולקים חשבונות בנק. הכסף בחשבונות משותפים משותף בין שני האנשים. זה אומר ששני הצדדים אחראים לכל חובות שנגרמו בשותפות. בנוסף, לשותף של החוק המשותף לא צריכה להיות גישה לנכסים או לכסף אחרים. חשבון בנק משותף יכול להיות מאוד מבלבל. חשבון בנק משותף אינו חוקי. החוק יכול לפרק את מערכת היחסים בכמה דרכים, והדבר החשוב ביותר הוא לשמור על ראש צלול בעת ניווט התהליך.

שותף במשפטים הוא לא אדם נשוי. זה אדם שחי עם בן או בת הזוג במשך תקופה ארוכה באותה כתובת. חשוב לזכור שלבני זוג מן השורה יש אותן זכויות וזכויות כמו לזוגות נשואים. נישואין אמיתיים יכולים להיות מוגדרים כנישואין הנמשכים לפחות שנה אחת. במקרים מסוימים, נישואים עשויים להימשך שנים רבות, בעוד יחסים משותפים יכולים להימשך עשרות שנים.

פרטים נוספים: hayalaw.com